Direktlänk till inlägg 7 juli 2019

Regn hos mig

Av malin karlsson - 7 juli 2019 02:20

Idag så har inte vädret visat sig från sin bästa sida direkt, vi hann med att rensa ogräs och planterna om lite blommor innan regnet kom...och stannade...tackar för dt vädergudarna   

Men vi har haft en helt okej dag iaf, drog i väg till grannkommunen ( där solen faktiskt sken ) och köpte lite mjukglass.

Passade även på att handla där eftersom dom har lite fler affärer än vi har i våran lilla by.

Väl hemma blev dt en god middag, sen så satt vi ute vid inglasningen och tog en öl och spelade yatzy.

Avslutade kvällen med att se nya avsnitt av Stranger Things på Netflix.

Och allt detta lyckades jag få med sonen på...lite familjetid.

Man får passa på när tillfälle ges, inte varje 20åring som vill umgås med mamma och pappa en Lördagkväll , i och för sig hade ha väl inge val   är man pank och ska iväg till England snart så gäller det att spara sina småpengar. Så då passar morsan på att muta med fri öl, snacks och en chans att spöa morsan i Yatzy..vem skulle motstå en sån chans ??   

     

Nu är det dags för sängen// Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin karlsson - 16 juli 2019 01:49

Mina 4 dagar som gräsänka är nu över, maken och sonen har landat på Arlanda och är på väg hem. Det ska bli så skönt när dom är hemma igen, jag suger verkligen på att vara ensam. Eller nån dag eller så är det väl skönt, men jag hatar att sova själv,...

Av malin karlsson - 7 juli 2019 02:02

Kan man inte sova pga sån jäkla värk i foten ( kl är nu 02.16) ja, då kan man blogga lite  om attt man nu gått på skön semesterledighet i 3,5 veckor    Jag hade av någon anledning räknat fel när det gäller dagar och veckor på semestern och tog bara...

Av malin karlsson - 2 juli 2019 13:36

Ja som rubriken låter så har jag gått och blivit sjuk. Bra början på semestern. Feber och så jäkla ont i halsen. Så jag har bunkrat upp med dator, mobil, bok och glass i sängen. Så mellan sovstunderna så äts det glass, kollas på serier, spelar ...

Av malin karlsson - 27 juni 2019 22:10

Detta med att komma ihåg att man faktiskt har startat en blogg faller mig ofta i glömska har jag märkt,    och när jag väl kommer på att jag kanske borde skriva lite så är det oftast när jag ligger i sängen och på väg att somna och vem orkar öppna up...

Av malin karlsson - 9 juni 2019 02:19

Efter andra fotoperationen på kort tid så var det äntligen dags att få börja jobba lite smått igen. Redan veckan efter operation så var jag rastlös och vaggade av och an som en äggsjuk höna här hemma, men denna gång så var min läkare noga med att j...

Presentation


Namn: Malin
Gift: Jajamen
Barn: 2 killar 20 resp 24år
Djur: 2 katter
Bor: I en byhåla utanför Västerås
*********
Blogg om livet som det är, familjen och våra djur.
*********
Livet är som en bok, du kan inte ändra dom sidor som redan är skrivna men

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards